Run for the Oceans - як Adidas рятує океани

кроссовки адидас в киеве

Сьогодні, як ніколи, актуально говорити про розумне споживання, переробку сміття і відмова від пластику в побуті. Жити і піклується про місце, в якому ти живеш, - вже не просто правило Маленького принца, а одна з головних установок сучасного мислячої людини.

Звичайно, усвідомлення того, що дія однієї людини - далеко не крапля в морі, а початок змін в житті багатьох, приходить не відразу. Перш за все, ми не беремо зайвих пакетиків в супер-маркеті, а потім і зовсім вирішуємо рятувати океан. І так, в цей момент ми не сходимо з розуму і точно не складати нових утопій. Коли твої думки розділяє не тільки близький друг, але і всесвітній бренд, ти розумієш, що все реально, нас таких багатьох, і давайте вже діяти, давайте бігти!

Кроссовки адидас Одесса

На початку червня компанія Adidas випустила модель Ultra BOOST Parley в темно-синьому кольорі, і цей крок став початком нової соціальної ініціативи - біг за океан. Задумка ініціативи полягає в тому, що кожна людина може збирати гроші для очищення океанів, пробігаючи свої звичні кілометри. Для реалізації цього проекту компанія об'єдналася з організацією Parley і Runtastic, щоб залучити за допомогою спорту якомога більше усвідомлених людей до глобальних проблем.

Творці проекту придумали кілька видів активностей, в ході яких спортсмени мають можливість дізнаватися факти про переробку сміття, стан нашої планети і отримувати програми для своїх тренувань, розроблені професіоналами. Учасникам проекту пропонують брати участь в трьох видах забігу - традиційному, віртуальному та аудіо-забігу.

Кроссовки адидас 2018

Віртуальні забіги проходили з 5 по 11 червня. Тоді бігуни з різних країн об'єдналися і показали, наскільки важливо, але в той же час просто піклуватися про планету. Зареєстровані учасники весь тиждень могли слухати матеріали про екосистему океанів і про те, якої шкоди їй приносить людина. Також учасники ознайомилися зі стратегією по очищенню океанів, яку розробила організація Parley. Крім доповідей, учасники могли ділиться між собою своїми пройденими або пробігти кілометрами і відстежувати свій внесок у фінансовому еквіваленті.

Традиційний забіг проходив у Нью-Йорку у Всесвітній день океанів. У ньому взяли участь бігуни з усього світу, друзі проекту, різні інфлюенсери, вчені та інші небайдужі люди. Всього забіг підтримали 500 чоловік, які пробігли 5 кілометрів по нічному місту, тримаючи в руках сині ліхтарі в якості демонстрації своєї позиції.

В рамках участі в аудіо-забігу учасники отримали доступ до програми Runtastic Cardio App, в яку додали програму інтервальних тренувань і аудіо-матеріал про проект і проблеми, на яку звернено увагу.

Представники компанії Adidas розповіли, що придумав цю ініціативу, вони хотіли не тільки звернути увагу людей на існуючу проблему, а й показати, що є її рішення - переробка пластика в якісну спортивний одяг та взуття. Компанія виходить за рамки виробництва одягу для спорту, її глобальна мета - створити світову спільноту, яка буде боротися за очищення океанів від пластикового сміття і припинить процес забруднення.

Читайте также

Дізнавайтесь першими про акції, розпродажі та конкурсах.

Telegram