Новинка від adidas: adidas Originals Deerupt

Бренд adidas завжди був сміливим і відкритим для нових і навіть революційних ідей. Така позиція в черговий раз підтвердилася цієї весни, коли компанія випустила свою нову модель adidas Originals Deerupt.

Яскраві, неонові кольори, біла сітка по всій поверхні кросівка, модний силует - ну як, як вони можуть не сподобатися? Дизайнери бренду довго працювали і в підсумку створили те, що просто вбиває наповал з першого погляду. Ми дізналися трохи инсайтов з процесу створення цієї моделі і вирішили, що вам теж неодмінно потрібна ця інформація. Про те, які моделі стали прототипами нових Deerupt, задіяних технологіях і коментарі творців нижче.

При чому тут архіви або звідки прийшла ідея з сіткою

Кожен «торішній» шанувальник Адідас знає, що практично кожна нова модель кросівок серії adidas Originals створюється на основі аналізу попередніх моделей бренду - в цьому і полягає вся суть концепції лінійки «оріджіналс». Нові кросівки Дірапт продовжили традицію і успадкували краще від моделей Marathon, Atlanta і New York. Звичайно, коли ми говоримо «краще», то маємо на увазі сіточку, що підкорила вже, напевно, весь світ.

Вперше ця сітка була представлена ​​в моделі кросівок для бігу Marathon, які буквально перед своєю смертю розробив Адольф Дасслер. Ця модель була випущена в кінці 70-их, і була абсолютно унікальна новою розробкою - сіткою з боків підошви, яка розподіляла амортизацію куди рівномірніше, ніж це було реалізовано в інших моделях різних брендів. Нова технологія дозволила мінімізувати ризики отримання травми і створила небувале до цього відчуття стійкості. Далі сітку використовували деякі час і в створенні інших моделей, але якось дивним чином дизайнери і технологи бренду швидко додали її в архів і забули на досить тривалий період. Зараз же, коли розробники нових моделей все частіше стали звертатися до архівів, ми бачимо, наскільки революційним стало повернення цієї яскравої деталі. Як каже старший дизайнер лінійки «оріджіналс» Джеймс Томпсон, сіточка незаслужено отримала недостатньо уваги від розробників, тому вони вирішили виправити ситуацію і переосмислили її роль у зовнішньому вигляді кросівок.

 

Концепція Adidas Deerupt і роль Instagram у створенні моделі

Перед тим, як відправити на вітрини новеньку модель, команда, яка працює над створенням нових Дірапт, зробила майже сто прототипів в спробах ідеально об'єднати «стару» технологію і вимоги сучасного світу. Кожна тестова модель проходила через детальний аналіз і навіть фотосесію, щоб зрозуміти, чи достатньо добре модель буде виглядати на фотографіях в Інстаграмме. Важливість такого crush-test соціальною мережею постарався пояснити Оддбьорн Ставсенг, директор по дизайну в Адідас Оріджіналс. Він вказав на те, що бренд повинен бути в прямому контакті з його споживачем, і що тільки взаємодіючи таким чином, можна перевищити очікування клієнтів і створити дійсно «легенду».

Не одною сіткою - які технології реалізовані в новій моделі

Як і будь-яка інша модель бренду Адідас, модель Deerupt створена для того, щоб носити кросівки було максимально комфортно і зручно. Підошва даної моделі створювалася за допомогою технології EVA, устілка оснащена спеціальними вставками з піни для того, щоб ідеально зафіксувати стопу і забезпечити комфортну посадку. Унікальність цієї моделі в тому, що вона максимально точно повторює форму стопи її власника, і таким чином взуття практично не відчувається на нозі. У загальному і цілому, ідеальні кросівки, що вже додати. Звичайно, яскраві кольори люблять далеко не всі, але що заважає нам додати фарб в нашу рутину і стати трішечки сміливіше? Правильно - нічого! Так що, вперед за обновочку, і давайте сяяти!

Читайте также

Дізнавайтесь першими про акції, розпродажі та конкурсах.

Telegram